Για να παραμείνουν  τα παιδιά σας  υγιή, θα πρέπει να τα βοηθήσετε να βελτιώσουν τις καθημερινές τους συνήθειες ζωής:

Τα παιδιά από πολύ μικρή κιόλας ηλικία, μεταξύ 3 και 12 ετών, αποκτούν συνήθειες που θα διατηρήσουν και στη μετέπειτα ενήλικη ζωή τους . Τι καλές υγιεινές συνήθειες μπορείτε να μάθετε στα παιδιά σας ώστε να παραμείνουν υγιή;

1) Τα παιδιά θα  πρέπει να έχουν καλές συνήθειες ύπνου με επαρκή αριθμό ωρών ύπνου σε τακτική βάση.

  • Παιδιά έως 6 χρονών: χρειάζονται περισσότερες από 12 ώρες ύπνου
  • Παιδιά από 6 ετών: χρειάζονται μεταξύ 9 ωρών και 10 ωρών ύπνου
  • Τα παιδιά πρέπει να πηγαίνουν για ύπνο νωρίς στις καθημερινές και δεν πρέπει να ξυπνούν πολύ αργά τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες.

2) Οι αιτίες του άγχους πρέπει να περιοριστούν και να ενισχυθεί ο ισορροπημένος τρόπος ζωής μεταξύ της σχολικής δραστηριότητας και των εξωσχολικών δραστηριοτήτων. Πρέπει να ενθαρρύνεται ο αθλητισμός (τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα).

3.) Τα παιδιά πρέπει να έχουν μια ισορροπημένη και ποικίλη διατροφή με 3 κύρια γεύματα και ένα σνακ ανά ημέρα. Θα πρέπει να τρώνε τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα, να τρώνε ψάρια δύο φορές την εβδομάδα – από τα οποία ένα ψάρι με λιπαρά οξέα – προκειμένου να αποκτήσουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως οι βιταμίνες (Α, Β1, Β2, Β3, Β5, Β6, B8, B9, B12, C, D3, E) και ανόργανα άλατα (ψευδάργυρος, σίδηρος, μαγνήσιο, χαλκός, μαγγάνιο, μολυβδαίνιο, σελήνιο).

 

Πηγές: INSERM. «Rhythmes de l’enfant – De l’horloge biologique aux rythmes scolaires [ρουτίνα παιδικής ηλικίας – Από το βιολογικό ρολόι μέχρι τις ρουτίνες στο σχολείο] Τ. Παρίσι, 2001». «Dossier d’information sur l’activité physique [Φάκελος πληροφοριών για τη σωματική άσκηση]. Παρίσι, 2013». PNNS (Πρόγραμμα Εθνικής Διατροφής Santé)