Τα γαλακτοκομικά προϊόντα παρέχουν ασβέστιο, το οποίο έχει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη των οστών. Επομένως, είναι σημαντικό να καταναλώνετε αρκετό γάλα, γιαούρτι ή τυρί, ειδικά κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας, της εφηβείας και των ηλικιωμένων.

Το ασβέστιο συμμετέχει επίσης σε άλλες ζωτικές διεργασίες όπως η συστολή των μυών και η πήξη του αίματος.

Ορισμένα μεταλλικά νερά, πλούσια σε ασβέστιο, μπορεί να αποτελέσουν καλή πηγή ασβεστίου σε περίπτωση χαμηλής κατανάλωσης γαλακτοκομικών προϊόντων.

Τα συμπιεσμένα τυριά (δηλ. Το τσένταρ) είναι πλούσια σε ασβέστιο και λίπος. Εναλλασσόμενο γάλα, φρέσκο ​​τυρί και άλλα τυριά παρέχει μια καλή ισορροπία μεταξύ πρόσληψης ασβεστίου και λίπους.

Τα επιδόρπια των γαλακτοκομικών προϊόντων δεν είναι ισοδύναμα με το γιαούρτι, καθώς περιέχουν λιγότερο γάλα, έτσι λιγότερο ασβέστιο και είναι πιο γλυκά και παχύτερα.

Συμβουλές :

Έχετε γάλα ή γιαούρτι για πρωινό.

Στο μεσημεριανό γεύμα και το δείπνο, φάτε γιαούρτι ή τυρί.

Το απογευματινό τσάι μπορεί επίσης να είναι μια καλή ευκαιρία για να καταναλώσετε γιαούρτι ή ένα ποτήρι γάλα.

Παραδείγματα γευμάτων για επαρκή πρόσληψη ασβεστίου:

ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

  •     3 παξιμάδια (ψητό ψωμί μαγιάς)
  •     1 γιαούρτι

Μεσημεριανό

  •     1 μερίδα κρέατος, πατάτας και λαχανικών
  •     1 μερίδα μαγειρεμένου τυριού
  •     1 φρούτο

Απογευματινό

  •     1 μερίδα τυρί cottage
  •     1 μπάρα σοκολάτας γάλακτος

Βραδινό

  •     1 μερίδα ψαριών, όσπρια
  •     1 γιαούρτι